Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vlivu slev na nákupní chování zákazníků
Češková, Lucie ; Prášilová, Marie (vedoucí práce) ; Kříž, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebního chování v rámci slevových akcí v České republice. Práce analyzuje způsob ovlivňování zákazníků v jejich nakupování slevovými akcemi, slevovými dny a slevomaty. Data pro analytickou část byla získána z vlastního dotazníkového šetření, které probíhalo během několika dnů měsíce září a listopadu 2015. Prostřednictvím dotazníku bylo možné prozkoumat, do jaké míry se nakupující nechávají inspirovat reklamními letáky, jaké formy slev jsou nejvíce vyhledávané, zda zákazníci využívají věrnostní karty a podléhají impulzivnímu nakupování, jestli nakupují ve výprodejích a na slevových portálech. Získaná data jsou zpracována za pomoci statistických metod testování vztahů mezi kvalitativními znaky a na základě výsledků je identifikována míra vlivu slev.

Viz též: podobná jména autorů
1 Češková, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.