Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřební chování na trhu s oblečením
ČELOUDOVÁ, Ludmila
Úkolem této diplomové práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají na trhu s oblečením. Poté na základě zjištěných informací doporučit strategii vybranému maloobchodu. První část diplomové práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s daným tématem. Druhá část je zaměřena na zpracování informací získaných z online dotazování, které jsem prováděla u 300 respondentů. Z vyhodnocených dat jsem vytvořila grafy, které zobrazují, jak se spotřebitelé chovají na trhu s oblečením. Na základě těchto informací a informací poskytnutých od majitele maloobchodu Quelle, které jsem si pro tuto práci vybrala, jsem doporučila zlepšení a také vhodnou strategii, kterou by se podnik mohl řídit. Tento maloobchod se nachází ve městě Jemnice.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
ČELOUDOVÁ, Ludmila
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, v jakém rozsahu, a zda vůbec maloobchody využívají marketingové nástroje. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s tímto tématem. Teorie je zaměřena na vysvětlení základních pojmů jako je marketingové nástroje, marketing, maloobchody, malé a střední podniky, existující formy obchodů. Druhá část je již zaměřena na zpracování informací získaných z dotazníkového šetření prováděného ve městě Jemnici u padesáti maloobchodních subjektů. Dále je v této části také zpracována případová studie a vlastní výzkum. Informace k tomuto výzkumu mi poskytnul majitel maloobchodu Quelle, které se nachází již v zmíněném městě Jemnici. Po získání veškerých potřebných informací bylo zpracováno doporučení pro tento maloobchod, dále zhodnocení, potvrzení a vyvrácení hypotéz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.