Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu
Bouberlová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; ¨Mašlarová, Diana (oponent)
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském trhu a navrhuje určitá doporučení pro vývoj značky na českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.