National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Costs Keying of Selected Entities
Nosálková, Kateřina ; Křivinková, Svatava (referee) ; Zábojová, Lenka (advisor)
Bachelor thesis is focused on devising suitable methods keying costs of Lipa municipa-lity to establish honest and fair presentation of economy. Defines the basic concepts for understanding the issues. Describes a method for keying costs namely: Main or secon-dary activities, in terms of the tax base and in terms of budget. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical basis is focused on bookkeeping of local government unit and funded organization, the issues of budgets, budget process and determine the tax base, which are based on literature. The second part presents selected entity - municipality ant its contributory funded organization, which the analayisi keying costs. On the basis of the analysis prepared proposals to improve the accounting system and methods for keying costs municipality of Lipa.
Marketing Strategy of Chosen Company with Foreign Products in the Czech Market
Nosálková, Kateřina ; Nosálek, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh, který povede ke zlepšení marketingové strategie (komunikace) prodeje produktů od firmy BluePlanet, LLC. Vybraná firma se zabývá prodejem čističek odpadních vod. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska marketingových služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Dále jsou popsány nástroje sloužící k analýze prostředí. V analytická časti práce bude představena firma ECOCLEAN+ spol. s r.o. a charakterizován marketingový mix. Práce pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Poslední část práce zahrnuje návrhy na zlepšení marketingové strategie firmy a zhodnocení efektivnosti návrhů.
Marketing Strategy of Chosen Company with Foreign Products in the Czech Market
Nosálková, Kateřina ; Nosálek, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Cílem této diplomové práce je vypracovat návrh, který povede ke zlepšení marketingové strategie (komunikace) prodeje produktů od firmy BluePlanet, LLC. Vybraná firma se zabývá prodejem čističek odpadních vod. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska marketingových služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Dále jsou popsány nástroje sloužící k analýze prostředí. V analytická časti práce bude představena firma ECOCLEAN+ spol. s r.o. a charakterizován marketingový mix. Práce pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Poslední část práce zahrnuje návrhy na zlepšení marketingové strategie firmy a zhodnocení efektivnosti návrhů.
Costs Keying of Selected Entities
Nosálková, Kateřina ; Křivinková, Svatava (referee) ; Zábojová, Lenka (advisor)
Bachelor thesis is focused on devising suitable methods keying costs of Lipa municipa-lity to establish honest and fair presentation of economy. Defines the basic concepts for understanding the issues. Describes a method for keying costs namely: Main or secon-dary activities, in terms of the tax base and in terms of budget. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical basis is focused on bookkeeping of local government unit and funded organization, the issues of budgets, budget process and determine the tax base, which are based on literature. The second part presents selected entity - municipality ant its contributory funded organization, which the analayisi keying costs. On the basis of the analysis prepared proposals to improve the accounting system and methods for keying costs municipality of Lipa.

See also: similar author names
2 Nosálková, Karolína
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.