National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
Help children in developing countries, distance adoption, education and related projects with a focus mainly on the African continent
Kosíková, Aneta ; Wildová, Radka (advisor) ; Mazáčová, Nataša (referee)
UNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta Katedra primární pedagogiky POMOC DĚTEM V ROZVOJOVÝCH ZEMÍCH, ADOPCE NA DÁLKU, VZDĚLÁVÁNÍ A PROJEKTY S TÍM SOUVISJÍCÍ SE ZAMĚŘENÍM PŘEDEVŠÍM NA AFRICKÝ KONTINENT HELP CHILDREN IN DEVELOPING COUNTRIES, DISTANCE ADOPTION, EDUCATION AND RELATED PROJECTS WITH A FOCUS MAINLY ON THE AFRICAN CONTINENT Vedoucí diplomové práce: Doc. PaedDr. Radka Wildová, CSc. Autor diplomové práce: Aneta Kosíková Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: prezenční Diplomová práce dokončena: prosinec 2013 Abstrakt: Diplomová práce představuje, co jsou adopce na dálku v rozvojových zemích, jaké organizace se tím zabývají, podoba školství v Africe. V teoretické části je vysvětlení pojmů rozvojová a rozvinutá země, představení jednotlivých organizací, které se zabývají adopcí na dálku, a projektů, které mají výrazně pomoci lidem žijícím ve velké chudobě. Rovněž ukazuje odlišný systém školství a projekty k zlepšení tamního vzdělávání. Zároveň jsou zde zmíněny termíny dítě předškolního a mladšího školního věku a důležitost rodiny, protože právě ty jsou nejdůležitějšími faktory při projektu adopce na dálku. V praktické části ve výzkumném šetření jsou zahrnuty rozhovory s koordinátory z Čech a Keni a adoptivními rodiči, kteří mají zkušenosti s adopcí na dálku. Průzkum dotazníkem...
Klima školní třídy vybrané střední školy
Kosíková, Aneta
The bachelor thesis deals with the topic of a classroom climate at a selected secondary school. The aim of the theoretical part is to define the concept of the classroom climate, to classify the classroom climate co-creators as well as current approaches to studying the classroom climate, to characterize diagnosing the classroom climate, to outline possible application of results of this diagnosis and to map out and analyze researches on the topic that have already been carried out. Methods used for writing of the theoretical part was studying expert sources, making excerpts as well as doing analysis, synthesis, comparison and deduction of theoretical findings from the expert sources. The aim of the practical part is to characterise the classroom climate at a selected secondary school. The survey is of a mixed design using both quantitave and qualitative approach. The method of questioning was used. The data collection tool was a standardised questionnaire, sociometric test and standardised interview. Students of the third grade and their class teacher from the vocational school in Hustopeče were respondents of the survey. The data from the questionnaire were processed using descriptive statistics, the data from the sociometric test were processed using a sociometric matrix and a sociogram and the data from the structured interview were processed using transcription to a text format, coding and analysis.
Help children in developing countries, distance adoption, education and related projects with a focus mainly on the African continent
Kosíková, Aneta ; Wildová, Radka (advisor) ; Mazáčová, Nataša (referee)
UNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta Katedra primární pedagogiky POMOC DĚTEM V ROZVOJOVÝCH ZEMÍCH, ADOPCE NA DÁLKU, VZDĚLÁVÁNÍ A PROJEKTY S TÍM SOUVISJÍCÍ SE ZAMĚŘENÍM PŘEDEVŠÍM NA AFRICKÝ KONTINENT HELP CHILDREN IN DEVELOPING COUNTRIES, DISTANCE ADOPTION, EDUCATION AND RELATED PROJECTS WITH A FOCUS MAINLY ON THE AFRICAN CONTINENT Vedoucí diplomové práce: Doc. PaedDr. Radka Wildová, CSc. Autor diplomové práce: Aneta Kosíková Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: prezenční Diplomová práce dokončena: prosinec 2013 Abstrakt: Diplomová práce představuje, co jsou adopce na dálku v rozvojových zemích, jaké organizace se tím zabývají, podoba školství v Africe. V teoretické části je vysvětlení pojmů rozvojová a rozvinutá země, představení jednotlivých organizací, které se zabývají adopcí na dálku, a projektů, které mají výrazně pomoci lidem žijícím ve velké chudobě. Rovněž ukazuje odlišný systém školství a projekty k zlepšení tamního vzdělávání. Zároveň jsou zde zmíněny termíny dítě předškolního a mladšího školního věku a důležitost rodiny, protože právě ty jsou nejdůležitějšími faktory při projektu adopce na dálku. V praktické části ve výzkumném šetření jsou zahrnuty rozhovory s koordinátory z Čech a Keni a adoptivními rodiči, kteří mají zkušenosti s adopcí na dálku. Průzkum dotazníkem...

See also: similar author names
1 KOSÍKOVÁ, Anna
2 Kosíková, Alžběta
2 Košíková, Adéla
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.