National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Corporate culture of international companies in Czech cultural background
Golasíková, Martina ; Müllerová, Františka (advisor) ; Frey, Petr (referee)
Purpose of my thesis is explication of notion corporate culture. Theoretical part is focused on culture in general and on various aspects of corporate culture. Practical part is concentred on corporate culture of unnamed American company and Swiss company Nestle and reader can find there also comparison of corporate culture of both companies.
Modern trends in commercial communication with customers
Smejkalová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Frey, Petr (referee)
Práce vychází z historie vývoje oboru komerčních komunikací. Popisuje východiska pro moderní trendy v oslovení zákazníků, jako je situace na trhu zboží a služeb, spotřební trendy a změny na mediálním trhu. Věnuje se otázce přesycení klasickou reklamou a alternativním způsobům oslovení zákazníků. Konkrétně jsou charakterizovány následující formy oslovení: virální reklama, interaktivní webové stránky a video na webu, sociální sítě a blogy v komerční komunikaci, reklama v počítačových hrách a virtuálních světech, mobilní reklama, interaktivní venkovní média, digitální televize, engagement marketing, product placement, guerilla marketing a ambientní média a digitální média v místě prodeje. Pozornost je věnována i trendu k větší sociální odpovědnosti firem. V závěru je formulován stručný odhad vývoje v reklamním průmyslu v následujících letech.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.