National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Board Game User Interface with a Camera
Cihlářová, Dita ; Hradiš, Michal (referee) ; Zemčík, Pavel (advisor)
Cílem této práce je vytvořit systém, který bude schopen nahradit reálného protihráče ve hře Dostihy a sázky. Hra je snímána kamerou, ze které se obraz přenáší do počítače, kde probíhá zpracování obrazu a identifikace herních objektů. Dále aplikace analyzuje stav hry a rozhodne o svém následujícím tahu. Rozhodovací algoritmus je schopen reagovat na každou herní situaci a tudíž dohrát hru do konce. Aplikaci mohou využít hráči, jež rádi hrají Dostihy a sázky, ale chybí jim protihráč. Aplikace také může najít uplatnění jako demostrace možností počítačového vidění.
Processing of User Reviews
Cihlářová, Dita ; Burget, Radek (referee) ; Bartík, Vladimír (advisor)
Very often, people buy goods on the Internet that they can not see and try. They therefore rely on reviews of other customers. However, there may be too many reviews for a human to handle them quickly and comfortably. The aim of this work is to offer an application that can recognize in Czech reviews what features of a product are most commented and whether the commentary is positive or negative. The results can save a lot of time for e-shop customers and provide interesting feedback to the manufacturers of the products.
Processing of User Reviews
Cihlářová, Dita ; Burget, Radek (referee) ; Bartík, Vladimír (advisor)
Very often, people buy goods on the Internet that they can not see and try. They therefore rely on reviews of other customers. However, there may be too many reviews for a human to handle them quickly and comfortably. The aim of this work is to offer an application that can recognize in Czech reviews what features of a product are most commented and whether the commentary is positive or negative. The results can save a lot of time for e-shop customers and provide interesting feedback to the manufacturers of the products.
Board Game User Interface with a Camera
Cihlářová, Dita ; Hradiš, Michal (referee) ; Zemčík, Pavel (advisor)
Cílem této práce je vytvořit systém, který bude schopen nahradit reálného protihráče ve hře Dostihy a sázky. Hra je snímána kamerou, ze které se obraz přenáší do počítače, kde probíhá zpracování obrazu a identifikace herních objektů. Dále aplikace analyzuje stav hry a rozhodne o svém následujícím tahu. Rozhodovací algoritmus je schopen reagovat na každou herní situaci a tudíž dohrát hru do konce. Aplikaci mohou využít hráči, jež rádi hrají Dostihy a sázky, ale chybí jim protihráč. Aplikace také může najít uplatnění jako demostrace možností počítačového vidění.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.