|
Otázky komunikace a marketingu ve stavebním podniku
Vopelka, Jan ; Lipovský, Oto (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vyhledat řešení pro zvýšení prodeje ve vybrané stavební společnosti, specializující se na výrobu stavebního systému sloužícího k výstavbě dřevostaveb. K realizování předsevzatých cílů jsem detailně analyzoval společnost. Pro sběr potřebných informací jsem aplikoval dotazníkové průzkumy. Výsledkem mého snažení jsou závěry a doporučení, které by měly pomoci společnosti ke zvýšení prodeje. Důležitá je příloha propagačního videa sloužící k podpoře prodeje společnosti.
|
| |
|
Motivace a práce s lidmi ve stavebních firmách na Ukrajině
Chernova, Tetiana ; Vopelka, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma „Motivace a práce s lidmi ve stavebních firmách na Ukrajině.“ a zabývá se průzkumem v oblasti motivace pracovníků. Cílem této práce je analyzovat situaci v ukrajinských stavebních firmách. V praktické části budou zvoleny tři výzkumné otázky, které budou na základě dotazníkového šetření ověřeny a vyhodnoceny. V závěru práce budou vyvozeny výsledky a doporučení z odvedené práce.
|
|
Motivace a práce s lidmi ve stavebních firmách na Ukrajině
Chernova, Tetiana ; Vopelka, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma „Motivace a práce s lidmi ve stavebních firmách na Ukrajině.“ a zabývá se průzkumem v oblasti motivace pracovníků. Cílem této práce je analyzovat situaci v ukrajinských stavebních firmách. V praktické části budou zvoleny tři výzkumné otázky, které budou na základě dotazníkového šetření ověřeny a vyhodnoceny. V závěru práce budou vyvozeny výsledky a doporučení z odvedené práce.
|
|
Otázky komunikace a marketingu ve stavebním podniku
Vopelka, Jan ; Lipovský, Oto (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vyhledat řešení pro zvýšení prodeje ve vybrané stavební společnosti, specializující se na výrobu stavebního systému sloužícího k výstavbě dřevostaveb. K realizování předsevzatých cílů jsem detailně analyzoval společnost. Pro sběr potřebných informací jsem aplikoval dotazníkové průzkumy. Výsledkem mého snažení jsou závěry a doporučení, které by měly pomoci společnosti ke zvýšení prodeje. Důležitá je příloha propagačního videa sloužící k podpoře prodeje společnosti.
|
| |