Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích
Vondrášek, Ivo
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingu maloobchodních prode-jen potravin v obcích. Cílem této práce bylo vytvořit marketingová doporučení pro maloobchodní prodejny potravin v malých obcích za účelem zlepšení jejich vztahu se zákazníky a zvýšení návštěvnosti těchto maloobchodních prodejen. Práce obsa-huje zpracování kvalitativního průzkumu realizovaného formou hloubkových roz-hovorů s dvaceti provozovateli prodejen potravin v okolí města Brna a Jihomorav-ském kraji, výstupy těchto rozhovorů byly zpracovány pomocí zakotvené metody. Kvantitativní průzkum byl realizován formou dotazníkového šetřením pomocí in-ternetového a osobního dotazování na vzorku 317 respondentů. Při kvantitativním průzkumu jsou ověřovány předpoklady formulované na základě zjištění z kvalitativního průzkumu. Na základě zjištění jsou formulována marketingová od-poručení vedoucí k zlepšení spokojenosti současných a potenciálních zákazníků, přičemž tyto návrhy se týkají zejména oblasti merchandisingu prodejny a úprav v sortimentní skladbě prodejny na základě principů managementu kategorií.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vondrášek, Igor
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.