Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace pro vinařství Krásná hora, s.r.o.
Venclíková, Kateřina
Venclíková, K. Návrh marketingové komunikace pro vinařství Krásná hora s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá novým trendem marketingové komunikace a to vlogy. Hlavním cílem je dekomponovat marketingovou komunikaci vinařství Krásná hora a to dostupnými prostředky na internetu. Autorka proto provedla během listopadu a prosince 2016 dotazníkové šetření (n = 206). Získaná data byla analyzována v programu MS Excel. Ačkoliv propagace firem pomocí vlogů není tolik rozšířená, výsledky dotazníkového šetření nám ukázaly, že lidé mají k vlogům neutrální až kladný postoj. Proto byl navržen nový koncept vlogů vinařství na míru. V závěru práce je také provedena kalkulace.

Viz též: podobná jména autorů
1 Venclíková, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.