|
Valuation of company Autocentrum Olomouc s.r.o.
Trnovec, Martin ; Krabec, Tomáš (vedoucí práce) ; Menčlová, Barbora (oponent)
Cílem této práce je odhadnutí fair value společnosti Autocentrum Olomouc s.r.o., prodejce nových a ojetých vozidel, pomocí výnosové metody DCF Entity. Po krátkém představení je vypracována strategická analýza, která určí výnosový potenciál podniku, na základě kterého bude možné odhadnout tržní podíl a výšku tržeb v budoucnu. Pomocí jejích závěrů a závěrů finanční analýzy, která hodnotí finanční zdraví podniku, bude ověřený koncept going koncern, nutný pro výnosové ocenění. Následuje prognóza generátorů hodnoty a sestavení finančního plánu, ze kterého vzejdou volné peněžní toky, potřebné pro ocenění pomocí metody DCF Entity. Na závěr je na základě předešlých výpočtů a analýz odhadnutá fair value podniku.
|