Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní řízení vztahů se zákazníky
TRAN, Viet Hung
Cílem diplomové práce je zhodnocení trendů v současném moderním řízení vztahů se zákazníky s důrazem na využívání a zpracování dat systému CRM, najít problematická místa a navrhnout změny a doporučení. Pozorován je systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve vybraném podniku TONSTAV-SERVICE s.r.o. Metodika obsahuje prostudování odborné literatury, provedení analýzy současného stavu řízení vztahů se zákazníky, sběr dat, vyhodnocení systému CRM a procesu jeho implementace v podniku a navržení doporučení a změn. Pro analýzu současného stavu CRM je, za pomoci Saatyho metody párového srovnání, porovnán systém CRM ve vybraném podniku se čtyřmi dalšími systémy CRM. Data pro tuto diplomovou práci byla získána od vedení vybraného podniku a z internetových stránek vybraného podniku. Výsledkem je zhodnocení současného stavu CRM ve vybrané společnosti a navržená doporučení a závěry.
Diverzifikace portfolia
TRAN, Viet Hung
Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení vlastního portfolia z deseti náhodných akciových titulů, ověření efektu diverzifikace a analýza jeho vlivu na výnos a riziko vybraného portfolia. Využita je Markowitzova teorie portfolia, zdrojem dat jsou měsíční upravené zavírací ceny za období od 1.ledna 2014 do 1.ledna 2019 deseti náhodně vybraných společností, emitující akcie, se kterými se obchoduje na burze NYSE. Výsledky se týkají výnosnosti jednotlivých akcií, rizika jednotlivých akcií zjištěného za pomoci směrodatné odchylky a variačního koeficientu, výnosnosti portfolia, rizika portfolia, kovariance, korelační koeficientu a efektivní hranice portfolia.

Viz též: podobná jména autorů
1 Tran, Van Quang
1 Tran, Viet
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.