Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřební chování na trhu s elektronikou
SEDLÁKOVÁ, Žaneta
Cílem diplomové práce bylo provést výzkum spotřebního chování na trhu s elektronikou. Pro tuto práci byl vybrán trh s mobilními telefony. Na základě výsledků výzkumu bylo firmě O2 Czech Republic navrženo několik doporučení pro zlepšení současného stavu.
Podpora produktu, jako nástroj marketingového mixu
SEDLÁKOVÁ, Žaneta
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě a následně návrhy na její zlepšení. Autorka provedla analýzu podpory produktu a poté bylo navrženo několik návrhů na zlepšení stávající situace ve firmě SIKO KOUPELNY.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.