Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
REITINGER, David
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy přinesl pohled na současný a ideální stav marketingové komunikace. Tyto sebrané údaje o trhu byly analyzovány a poskytly základní informace. Na základě těchto podpůrných dat byl následně sestaven plán marketingové komunikace pro Vybraný Podnik na rok 2025. Rentabilita tohoto plánu byla ověřena kalkulací.
Podnikatelský záměr a jeho financování
REITINGER, David
Účelem práce je připravit podnikatelský záměr pro rodinnou firmu, která se bude zabývat dřevovýrobou. V závěru práce jsou na základě tohoto plánu sestaveny možnosti počátečního financování vhodné pro daný podnikatelský záměr. Práce porovnává různé zdroje financování a pomocí výsledovky, rozvahy a ukazatelů finančního zdraví se snaží vybrat ten nejvýnosnější. Práce se zabývá předmětem podnikání, předpokládaným budoucím vývojem společnosti a aktuálně nabízenými druhy financování. Na základě těchto údajů, plánů a analýz je vypracováno doporučení, jak by měla společnost postupovat a jaký typ financování je vhodný. Závěry vyplývající z této práce vycházejí ze studia odborné literatury, konzultací s odborníkem a finančních plánů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.