Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava dětí s odlišným mateřským jazykem v MŠ na školní docházku
REINDLOVÁ, Magdalena
Práce se zabývá problematikou dětí předškolního věku, které mají odlišný mateřský jazyk. Zaměřuje se na oblast školní zralosti a na přípravu těchto dětí na školní docházku v prostředí mateřských škol. Teoretická část charakterizuje dítě předškolního věku a jeho vývoj, zabývá se tématem školní zralosti a úlohou, kterou sehrává mateřská škola v přípravě na školní docházku. Popisuje některé aspekty problematiky dítěte s odlišným mateřským jazykem v předškolním vzdělávání a popisuje proces pedagogicko psychologické diagnostiky se zaměřením na předškolní děti. Praktickou část tvoří diagnostika dítěte s odlišným mateřským jazykem a vypracování individuálního vzdělávacího plánu na základě této diagnostiky. Jsou zde uvedeny důvody pro vypracování plánu a jeho cíle v jednotlivých oblastech, které jsou brány v potaz při posuzování školní zralosti. Dále jsou uvedeny metody a formy práce s dítětem, časová dotace a pomůcky potřebné pro realizaci plánu. Součástí je i hodnocení splnění cílů tohoto vzdělávacího plánu a návrh dalšího postupu při přípravě dítěte na školní docházku.

Viz též: podobná jména autorů
1 REINDLOVÁ, Markéta
1 REINDLOVÁ, Martina
1 REINDLOVÁ, Miluše
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.