Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza reklamy na sociálních sítích
Pravdová, Monika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice on-line marketingu na sociálních sítích. V teoretické části bude práce zaměřena na klasickou a on-line reklamu a na rozdíly mezi těmito typy. Součástí praktické části bude vytvoření reklamního videa, jeho umístění na sociální sítě a následná analýza vnímání této reklamy uživateli sociálních sítí pomocí dotazníkového šetření a analýza úspěšnosti reklamy pomocí Youtube Analytics. Cílem práce je analyzovat úspěšnost konkrétní reklamy umístěné na sociální sítě a dále analyzovat vnímaní této reklamy uživateli sociálních sítí.

Viz též: podobná jména autorů
1 PRAVDOVÁ, Martina
1 Pravdová, Magda
6 Pravdová, Markéta
1 Pravdová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.