Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Syndrom poruchy pozornosti spojený s hyperaktivitou
Peterová, Miroslava ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
Dětem se věnuji i v mimotřídních aktivitách, v jejich volném čase. Během mnohaleté práce jsem se setkala s dětmi postiženými syndromem poruchy pozornosti, spojeným s hyperaktivitou /ADHD/. Ze své praxe vím, jak významným handicapem se tato porucha stává a brání plnému rozvinutí intelektových schopností dítěte. Pro své často neovladatelné projevy v chování, provázené osobními neúspěchy, omezuje člověka často i v jeho budoucím životě. Ve své práci se zabývám teoretickým vymezením základních pojmů a definic, vlastnostmi, příčinami a projevy syndromu ADHD v jednotlivých vývojových obdobích, od prenatálního vývoje do dospělosti. Jako učitelka I.stupně ZŠ, jsem se zaměřila na školní problematiku syndromu ADHD. Zabývám se projevy a chováním dětí, jejich diagnostikou a nápravou. Možnostmi ovlivnění těchto dětí správnými výchovnými postupy a přístupem v rodině a škole. Na závěr se zamýšlím nad konkrétními žáky s diagnostikovanou poruchou ADHD a jejich začlenění do běžné školní třídy. Jsem přesvědčena, že dětem s poruchou ADHD je potřeba věnovat patřičnou pozornost, pomoci jim překonávat jejich handicap a chápat, že často není v jejich silách zvýšenou hyperaktivitu a nepozornost ovlivnit svým vlastním přičiněním.
Syndrom poruchy pozornosti spojený s hyperaktivitou
Peterová, Miroslava ; Stolařová, Jaroslava (oponent) ; Krykorková, Hana (vedoucí práce)
Dětem se věnuji i v mimotřídních aktivitách, v jejich volném čase. Během mnohaleté práce jsem se setkala s dětmi postiženými syndromem poruchy pozornosti, spojeným s hyperaktivitou /ADHD/. Ze své praxe vím, jak významným handicapem se tato porucha stává a brání plnému rozvinutí intelektových schopností dítěte. Pro své často neovladatelné projevy v chování, provázené osobními neúspěchy, omezuje člověka často i v jeho budoucím životě. Ve své práci se zabývám teoretickým vymezením základních pojmů a definic, vlastnostmi, příčinami a projevy syndromu ADHD v jednotlivých vývojových obdobích, od prenatálního vývoje do dospělosti. Jako učitelka I.stupně ZŠ, jsem se zaměřila na školní problematiku syndromu ADHD. Zabývám se projevy a chováním dětí, jejich diagnostikou a nápravou. Možnostmi ovlivnění těchto dětí správnými výchovnými postupy a přístupem v rodině a škole. Na závěr se zamýšlím nad konkrétními žáky s diagnostikovanou poruchou ADHD a jejich začlenění do běžné školní třídy. Jsem přesvědčena, že dětem s poruchou ADHD je potřeba věnovat patřičnou pozornost, pomoci jim překonávat jejich handicap a chápat, že často není v jejich silách zvýšenou hyperaktivitu a nepozornost ovlivnit svým vlastním přičiněním.

Viz též: podobná jména autorů
2 Peterová, Marie
2 Peterová, Marta
2 Peterová, Michaela
1 Peterová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.