|
Návrh podnikatelského záměru pro rozšíření firmy
Peňázová, Pavlína ; Pazourková, Radka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro rozšíření malé firmy paní Věry Krejčí, která podniká na trhu s pečivem. Podnikatel se rozhodl otevřít novou provozovnu v Chrasti u Chrudimi v Pardubickém kraji. Práce se zabývá segmentací trhu, analýzou silných a slabých stránek provozovny a podniku jako celku a také zmapováním konkurenčního prostředí. Návrh podnikatelského plánu vychází z analýz vnějších a vnitřních faktorů působících na firmu, které zároveň hodnotí i z finančního pohledu. Tento návrh dále reaguje na možná rizika spojená s podnikáním ve zvolené oblasti.
|
|
Podnikatelský plán pro založení výrobny slaného pečiva
Peňázová, Pavlína ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení malého podniku, který vyrábí slané preclíky a dodává je do různých pohostinských zařízení, internetového obchodu a kamenných prodejen. Práce je rozdělena na tři části, kdy v první části jsou shrnuty všechny teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro podnikatelský plán. Druhá část se zabývá charakteristikou trhu a příležitostí na něm, analýzou poptávky po výrobcích, segmentací trhu a zhodnocením sociálních, legislativních a ekonomických faktorů. Preference a informace o potenciálních zákaznících jsou zjištěny pomocí dotazníku. Poslední částí je podnikatelský plán, ve kterém je zpracován marketingový mix pro nabízený výrobek a zhodnocena konkurence. V této části jsou také uvedeny odhady tržeb a výdajů.
|
|
Podnikatelský plán pro založení výrobny slaného pečiva
Peňázová, Pavlína ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení malého podniku, který vyrábí slané preclíky a dodává je do různých pohostinských zařízení, internetového obchodu a kamenných prodejen. Práce je rozdělena na tři části, kdy v první části jsou shrnuty všechny teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro podnikatelský plán. Druhá část se zabývá charakteristikou trhu a příležitostí na něm, analýzou poptávky po výrobcích, segmentací trhu a zhodnocením sociálních, legislativních a ekonomických faktorů. Preference a informace o potenciálních zákaznících jsou zjištěny pomocí dotazníku. Poslední částí je podnikatelský plán, ve kterém je zpracován marketingový mix pro nabízený výrobek a zhodnocena konkurence. V této části jsou také uvedeny odhady tržeb a výdajů.
|
|
Návrh podnikatelského záměru pro rozšíření firmy
Peňázová, Pavlína ; Pazourková, Radka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro rozšíření malé firmy paní Věry Krejčí, která podniká na trhu s pečivem. Podnikatel se rozhodl otevřít novou provozovnu v Chrasti u Chrudimi v Pardubickém kraji. Práce se zabývá segmentací trhu, analýzou silných a slabých stránek provozovny a podniku jako celku a také zmapováním konkurenčního prostředí. Návrh podnikatelského plánu vychází z analýz vnějších a vnitřních faktorů působících na firmu, které zároveň hodnotí i z finančního pohledu. Tento návrh dále reaguje na možná rizika spojená s podnikáním ve zvolené oblasti.
|