Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava
Neuberger, Patrik
Neuberger, P., Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování mladých spotřebitel ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací na Jižní Moravě. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces u této skupiny spotřebitelů a na základě těchto poznatků formulovat obecně platná marketingová doporučení. Pro výzkum je použita kvalitativní a kvantitativní metoda. Konkrétně metoda focus groups a dotazníkové šetření. Výsledky dotazníkové šetření jsou zpracovány ve shlukové analýze. Výsledkem této analýzy jsou pak shluky, které mají podobné vlastnosti a ovlivňují je podobné faktory. Na základě výstupů ze shlukové analýzy jsou formulována obecně platná marketingová doporučení pro jednotlivé shluky a jsou použitelná pro trh fast food restaurací na Jižní Moravě.
Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava
Neuberger, Patrik
Neuberger, P., Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování mladých spotřebitel ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací na Jižní Moravě. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces u této skupiny spotřebitelů a na základě těchto poznatků formulovat obecně platná marketingová doporučení. Pro výzkum je použita kvalitativní a kvantitativní metoda. Konkrétně metoda focus groups a dotazníkové šetření. Výsledky dotazníkové šetření jsou zpracovány ve shlukové analýze. Výsledkem této analýzy jsou pak shluky, které mají podobné vlastnosti a ovlivňují je podobné faktory. Na základě výstupů ze shlukové analýzy jsou formulována obecně platná marketingová doporučení pro jednotlivé shluky a jsou použitelná pro trh fast food restaurací na Jižní Moravě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.