Žádný přesný výsledek pro Nemrava, Petr nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Nemrava Petr ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Semantics in Multimedia: Event detection and cross-media feature extraction
Nemrava, Jan ; Svátek, Vojtěch (vedoucí práce) ; Berka, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (oponent)
Tato disertační práce popisuje oblast sémantiky v multimediích jakožto výzkumnou oblast, která propojuje řadu směrů, které do nedávné doby působily odděleně. Cílem práce je seznámit čtenáře se všemi oblastmi této rozsáhle disciplíny, především tzv. "sémantické mezery" a poskytnout náhled na problémy současného stavu výzkumu. Řada poznatků a závěrů v této práci vychází z mezinárodního projektu K-Space, kterého se autor po dobu třech let účastnil. Na rozsáhlý teoretický úvod do problematiky navazuje přehled současných aplikací tohoto výzkumu a přehled aktivit a zapojení KIZI do zmíněného evropského projektu. Přínosem této práce je zkoumání textových zdrojů komplementárních k videu a experimenty s automatickým rozpoznáváním událostí ve fotbale na základě dat natrénovaných pomocí těchto textových zdrojů. Praktickým přínosem je také vlastní demo aplikace, která tyto zdroje přehledně zobrazuje uživateli a umožňuje mu nelineání procházení prohlíženým videem.
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
Kuděla, Ondřej ; Nemrava, Jan (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Cílem této práce je definovat PR (Public Relations) články z hlediska optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) a popsat možnosti publikování PR článků na internetových serverech v České republice. V úvodu práce je představena teorie budování zpětných odkazů webu (linkbuilding), což zvyšuje pozice webu ve vyhledávačích na určená klíčová slova. Práce se zaměřuje na neplacený linkbuilding a kromě publikace PR článků popisuje i další možné druhy aktivit. Další část práce je zaměřena na význam PR článků pro využití hlavně při SEO, ale i z pohledu všeobecného marketingu. V poslední části práce je prakticky demonstrována publikace PR článků na vybraných PR serverech a také jsou zde zmíněny užitečné nástroje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.