|
Posouzení železobetonového mostu ve Velkém Meziříčí
Necid, Miloš ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
V Bakalářské práci se zabývám silničním mostem ve Velkém Meziříčí. Most je železobetonová konstrukce o jednom poli, s dvěma hlavními nosníky nad úrovní vozovky. V první fázi posuzuji stávající stav na mezní stav únosnosti. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Dále navrhuji dvě možná řešení opatření na hlavních nosnících pro zvýšení únosnosti a zlepšení rozhledových poměrů na mostu. V obou dvou variantách hlavní nosníky předepínám předpínací výztuží. V poslední variantě navrhuji novou nosnou konstrukci mostu, kterou je dodatečně předepnutá deska.
|
|
Vícepolová mostní konstrukce
Necid, Miloš ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
V Diplomové práci se zabývám dálničním mostem poblíž Velkého Meziříčí. Dálniční most překonává údolí dlouhé 360 m a vysoké 36 m. Pro každý směr je vybudovaná samostatná nosná konstrukce. Každá z nosných konstrukcí převádí tři pruhy silniční dopravy. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Součást Diplomové práce jsou přehledné výkresy, výkresy znázorňující postupnou výstavbu, schéma předpínací a betonářské výztuže
|
|
Vícepolová mostní konstrukce
Necid, Miloš ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
V Diplomové práci se zabývám dálničním mostem poblíž Velkého Meziříčí. Dálniční most překonává údolí dlouhé 360 m a vysoké 36 m. Pro každý směr je vybudovaná samostatná nosná konstrukce. Každá z nosných konstrukcí převádí tři pruhy silniční dopravy. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Součást Diplomové práce jsou přehledné výkresy, výkresy znázorňující postupnou výstavbu, schéma předpínací a betonářské výztuže
|
|
Posouzení železobetonového mostu ve Velkém Meziříčí
Necid, Miloš ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
V Bakalářské práci se zabývám silničním mostem ve Velkém Meziříčí. Most je železobetonová konstrukce o jednom poli, s dvěma hlavními nosníky nad úrovní vozovky. V první fázi posuzuji stávající stav na mezní stav únosnosti. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Dále navrhuji dvě možná řešení opatření na hlavních nosnících pro zvýšení únosnosti a zlepšení rozhledových poměrů na mostu. V obou dvou variantách hlavní nosníky předepínám předpínací výztuží. V poslední variantě navrhuji novou nosnou konstrukci mostu, kterou je dodatečně předepnutá deska.
|