Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Competitive Intelligence
Matsenko, Olga ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Competitive intelligence (CI) umožňuje podniku dělat správná strategická rozhodnutí v nestabilním konkurenčním prostředí. Mnoho podniků používá různé formy marketingového výzkumu, ale zatím ještě nepoužívají nástroje CI, zvláště v zemích, ve kterých se teprve nedávno ustavilo tržní hospodářství. To je také případ Ruska. Tato diplomová práce je rozdělena do třech kapitol. Teorie CI je vysvětlena v první kapitole. Ve druhé kapitole jsou diskutovány nástroje a techniky CI. Zde jsou vysvětleny hlavní nástroje. Implementace nástrojů CI je vysvětlena ve třetí kapitole této diplomové práce. V ní je vyvinuta nová marketingová strategie pro řetězec restaurací s využitím nástrojů CI. "Rosinter Restaurant holding" je největším řetězcem restaurací na ruském trhu. Hlavní pozornost byla věnována restauraci "Planet Sushi" v Omském regionu. V této kapitole je názorně ukázána implementace nástrojů CI při vytváření nové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.