Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití online marketingu
LEFAN, Radek
Cílem této práce je na základě analýzy vyhodnotit současné využití online marketingu ve vybraném subjektu a vypracovat konkrétní doporučení na inovaci. Osloveným subjektem pro spolupráci je LH PARKHOTEL****Hluboká nad Vltavou. V první části práce byla vypracována literární rešerše, která poskytuje základní pojmy pro řešenou problematiku. Druhá část práce obsahuje použité metody, které byly provedeny k získání potřebných dat. Jedná se o obsahovou analýzu, dotazníkové šetření a individuální rozhovor s manažerem podniku. Obsahová analýza byla provedena na základě veřejně dostupných informací a poskytnutých interních informací. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 106 respondentů, toto šetření slouží k získání povědomí o tom, jaké mají respondenti postoje a názory na různé marketingové nástroje v rámci vybírání ubytování. Následně proběhl individuální rozhovor, který sloužil k získání pohledu manažera podniku na online marketing a zjištění, jak probíhá řízení online marketingu ve vybraném subjektu. Z analýzy získaných dat bylo zjištěno, že nejefektivnější nástroje online marketingu vybraného subjektu jsou webové stránky a srovnávací portál Booking.com. Tyto výsledky potvrdil jak manažer podniku, tak i výsledky dotazníkového šetření, kde respondenti zvolili webové stránky jako nejpoužívanější zdroj informací a portál Booking.com jako nejpoužívanější při vybírání ubytování. Dále bylo zjištěno neoptimální spravování a celkový stav sociálních médií, které v dnešní době hrají velkou roli, což potvrzují respondenti v dotazníkovém šetření. Tudíž vybraný subjekt plně nevyužívá potenciál, který poskytují. Proto byly navrženy kroky, jak zlepšit správu sociálních sítí pro dosažení většího počtu zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
1 LEFAN, Robert
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.