Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Blogovanie ako nástroj marketingovej komunikácie firiem
Kovačičová, Michala
KOVAČIČOVÁ, MICHALA. Blogování jako nástroj marketingové komunikace firem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá využíváním známých českých blogů jako nástroje marketingové komunikace českých firem. V teoretické části vymezuje základní pojmy z marketingové komunikace a dále se zaměřuje na internetovou marketingovou komunikaci, a pojmy které úzce souvisí s tématem práce. Práce se také věnuje trendu blogů a blogování a interpretuje výsledky průzkumu projektu IPREX BLOGBAROMETER ™ 2015. V praktické části je ukázán pohled zástupců českých firem, blogerů, ale také čtenářů blogů na spolupráci mezi autory a firmami. Následně jsou formulovány návrhy využití blogů jako marketingového nástroje pro firmy i blogery, s ohledem na různá kritéria včetně zhodnocení nákladů tak, aby to vyhovovalo všem zainteresovaným stranám.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kovačičová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.