Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konzervatoř Jaroslava Ježka, marketingové a fundraisingové souvislosti
Kloučková, Marta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Sedlák, Aleš (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit, jak nejefektivněji zacházet s marketingovým a fundraisingovým potenciálem státních středních škol, konkrétně konzervatoří. Práce se zaměřuje na možnosti těchto dvou problematik a jejich souvislostí na příkladu konkrétní instituce - Konzervatoře Jaroslava Ježka tak, aby škole co nejvíce prospěly. Práce se dělí na část teoretickou a část praktickou. Část teoretická se soustředí na vymezení pojmů marketing a fundraising a přiblížení legislativy státních středních škol (konzervatoří). Praktická část se věnuje umělecké činnosti Konzervatoře Jaroslava Ježka, současnému využívání jejího potenciálu, možnostech fundraisingu a návrhům na zlepšení marketingové a fundraisingové činnosti v budoucnu. Mým cílem je poskytnout podklady pro efektivnější využívání uměleckého potenciálu Konzervatoře Jaroslava Ježka v marketingových a fundraisingových souvislostech.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kloučková, Magdalena
1 Kloučková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.