Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing case of selected brand
Klačková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové strategie značky Skittles společnosti Wrigley s.r.o, která podniká na trhu s nečokoládových cukrovinkami na českém a slovenském trhu. Praktické části předchází část teoretická. V praktické části jsou následně využity teoretické poznatky na příkladu značky Skittles. Na základě analýzy jsou uvedeny možné důvody rozdílu prodejnosti mezi Slovenskou a Českou republikou a doporučené opatření k jejich zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Klačková, Katarína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.