Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv sociální reklamy na českou společnost
Hrazdírová, Nela
Diplomová práce se zabývá vlivem sociální reklamy na českou společnost. V teoretické části jsou objasněny pojmy související se sociální reklamou a psychologií reklamy. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, jaké faktory by respondenty účinně motivovaly ke zdravému způsobu života, jaké jsou jeho překážky a jak by měla vypadat sociální reklama, který by jej propagovala. Průzkum byl proveden na vzorku 514 respondentů. Získaná data byla vyhodnocena prostřednictvím statistického softwaru Statistica 12 a tabulkového procesoru Microsoft Excel. Na základě vyhodnocených dat byla vyvozena doporučení pro subjekty zabývající se touto problematikou.

Viz též: podobná jména autorů
1 HRAZDIROVÁ, Nikola
4 Hrazdírová, Natálie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.