Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace, řeč a jazyk u dítěte se symptomy ADHD (případová studie)
Hrůzová-Rychtaříková, Lenka ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Michalová, Zdeňka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na případovou studii, jejíž cílem je zmapování průběhu vývoje komunikačních (pragmatických), kognitivních a motorických dovedností u dětí se symptomy ADHD. V teoretické části vycházím z neurobiologie, z fyziologického vývoje a možných poruch řeči působící následné potíže v komunikaci projevující se v chování ve společenství. V praktické části pak sleduji v rámci výše uvedené problematiky, mimo jiných metod metodou videozáznamů, konkrétní dítě, pocházející z neúplné rodiny; původně ze sociálně slabšího, nepodnětného prostředí. Následně pak analyzuji videonahrávky, které jsem pořídila během roku 2005 - 2006 a porovnávám s výsledky dítěte, které pochází z podnětného prostředí a jehož vývoj také neprobíhá v rámci daného věku. Na závěr hodnotím, která oblast během výše uvedené doby dosáhla u dítěte z nepodnětného prostředí zlepšení a do jaké míry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.