Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Importance of Information for Corporate Marketing in a Company
HORENSKÝ, Matej
Dnes jsou informace ve velké míře zpracovávány, spravovány a ukládány informačními systémy firem a díky těmto vymoženostem, je možné je dále tvarovat do potřebných výstupů pro vedení. Pro management jakékoli firmy jsou informace důležité při řídících a rozhodovacích procesech, hlavně pokud se jedná o procesy a činnosti spojené s marketingovou podporou vyráběných produktů a nabízených služeb. Marketingově řízená firma aplikuje marketingové znalosti, techniky a metody do celkového strategického rozhodování za pomoci marketingového informačního systému.
Utilization analysis of internet software in small and medium-sized organizations through SaaS
Horenský, Matej ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice spojené s využitím počítačových programů prostřednictvím internetu (Software as a Service - SaaS). Cílem práce je vytvořit jasný pohled na technologii SaaS a její praktické využití v organizacích. Práce je rozdělena do dvou částí, a sice teoretické a praktické. Teoretická část analyzuje SaaS, začleněním do určité struktury. Formou SWOT analýzy charakterizuje její vlastnosti a porovnává ji s výhodami a nevýhodami klasického softwaru. Na závěr poukazuje na různá rizika, spojené s aplikací do podnikového prostředí. Praktická část je zaměřena na návrh konkrétního řešení pro danou společnost. Vymezením kritérií pre společnost a software hledá shodu mezi ekonomickými potřebami společnosti a atributy programu.

Viz též: podobná jména autorů
2 HORENSKÝ, Matej
4 Horenský, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.