Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky BLESK
Hladíková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Složilová, Michaela (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie značky Blesk" pojednává o marketingové strategii značky v hospodářsky obtížněm roce 2009. Zabývá se marketingovými aktivitami, které v tomto roce proběhly, stručně představuje trh periodického tisku a seznamuje s konkurencí v této oblasti. Jejím cílem je zanalyzovat marketingovou strategii značky a zjistit, k jakému cíli marketingové aktivity společnosti primárně směřují. Obsahuje vyhodnocení těchto aktivit z hlediska efektivity a také doporučení na zlepšení marketingové práce ve společnosti pomocí SWOT analýzy značky a návrhů změn v marketingových aktivitách pro následující rok.
Možnosti pojišťování přepravních rizik v zahraničním obchodě České republiky
Hladíková, Klára ; Jelínková, Eva (vedoucí práce) ; Cupák, Patrik (oponent)
Práce mapuje problematiku pojištění přepravních rizik, jehož význam se neustále zvyšuje. V první části popisuje základní členění rizik v mezinárodní přepravě, pojistnou smlouvu a pojistnou událost. Také shrnuje odpovědnost dopravce u jednotlivých druhů přeprav a zmiňuje i anglické pojistné podmínky a místní a časový rozsah pojištění. Ve druhé části se zabývá pojišťováním přepravních rizik u pojišťovny Kooperativa a. s., jedné z nejvýzamnějších institucí na pojistném trhu České republiky.

Viz též: podobná jména autorů
6 HLADÍKOVÁ, Kateřina
6 Hladíkova, Kateřina
4 Hladíková, Kamila
2 Hladíková, Karolína
6 Hladíková, Kateřina
1 Hladíková, Kristina
5 Hladíková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.