Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace studentů lékařské fakulty ke studiu a vlivy na její změnu během studia
Hanušová, Ingrid ; Hermochová, Soňa (oponent) ; Vymětal, Štěpán (oponent)
Předkládaná disertační práce obsahuje mapující výzkum motivace studentů 1. lékařské fakulty v Praze ke studiu a povolání, vlivů, které na motivaci během studia působí, a okolností působících na rozhodování pro toto studium. Práce dále sleduje souvislosti a vztahy mezi motivací a hodnotovou orientací studentů. Důvodem, proč se touto tématikou zabývám, je jednak osobní zájem plynoucí z mé profese vysokoškolského pedagoga na uvedené fakultě, jednal\ situace v našem zdravotnictví, která souvisí s problémem současné dehumanizace medicíny a s ní často související vstupní motivací lékařů a studentů pro toto náročné povolání. Využití výsledků práce v praxi lékařské fakulty vidím m1mo jiné v posílení reflexe vlivu nás pedagogů v procesu vzdělávání a profesní výchovy studentů a především v práci s větším uvědoměním svých motivů u studentů pro prevenci pozdějšího bum-out syndromu u lékařů v praxi. Práce se skládá z částí teoretické a empirické. Teorie slouží jen jako východisko pro výzkum popsaný v empirické části, práce si neklade za cíl přínos k teorii motivace. Teoretická část se zabývá historií zkoumání motivace a jejími filosofickými aspekty, pojmem motivace a souvislostmi motivace s některými jinými psychickými funkcemi, dále pojmem motivu a tříděním motivů dle různých autorů, hodnotami a jejich tříděním a...
Motivace studentů lékařské fakulty ke studiu a vlivy na její změnu během studia
Hanušová, Ingrid ; Slaměník, Ivan (vedoucí práce) ; Hermochová, Soňa (oponent) ; Vymětal, Štěpán (oponent)
Předkládaná disertační práce obsahuje mapující výzkum motivace studentů 1. lékařské fakulty v Praze ke studiu a povolání, vlivů, které na motivaci během studia působí, a okolností působících na rozhodování pro toto studium. Práce dále sleduje souvislosti a vztahy mezi motivací a hodnotovou orientací studentů. Důvodem, proč se touto tématikou zabývám, je jednak osobní zájem plynoucí z mé profese vysokoškolského pedagoga na uvedené fakultě, jednal\ situace v našem zdravotnictví, která souvisí s problémem současné dehumanizace medicíny a s ní často související vstupní motivací lékařů a studentů pro toto náročné povolání. Využití výsledků práce v praxi lékařské fakulty vidím m1mo jiné v posílení reflexe vlivu nás pedagogů v procesu vzdělávání a profesní výchovy studentů a především v práci s větším uvědoměním svých motivů u studentů pro prevenci pozdějšího bum-out syndromu u lékařů v praxi. Práce se skládá z částí teoretické a empirické. Teorie slouží jen jako východisko pro výzkum popsaný v empirické části, práce si neklade za cíl přínos k teorii motivace. Teoretická část se zabývá historií zkoumání motivace a jejími filosofickými aspekty, pojmem motivace a souvislostmi motivace s některými jinými psychickými funkcemi, dále pojmem motivu a tříděním motivů dle různých autorů, hodnotami a jejich tříděním a...
Motivace studentů lékařské fakulty ke studiu a vlivy na její změnu během studia
Hanušová, Ingrid ; Hermochová, Soňa (oponent) ; Vymětal, Štěpán (oponent)
Předkládaná disertační práce obsahuje mapující výzkum motivace studentů 1. lékařské fakulty v Praze ke studiu a povolání, vlivů, které na motivaci během studia působí, a okolností působících na rozhodování pro toto studium. Práce dále sleduje souvislosti a vztahy mezi motivací a hodnotovou orientací studentů. Důvodem, proč se touto tématikou zabývám, je jednak osobní zájem plynoucí z mé profese vysokoškolského pedagoga na uvedené fakultě, jednal\ situace v našem zdravotnictví, která souvisí s problémem současné dehumanizace medicíny a s ní často související vstupní motivací lékařů a studentů pro toto náročné povolání. Využití výsledků práce v praxi lékařské fakulty vidím m1mo jiné v posílení reflexe vlivu nás pedagogů v procesu vzdělávání a profesní výchovy studentů a především v práci s větším uvědoměním svých motivů u studentů pro prevenci pozdějšího bum-out syndromu u lékařů v praxi. Práce se skládá z částí teoretické a empirické. Teorie slouží jen jako východisko pro výzkum popsaný v empirické části, práce si neklade za cíl přínos k teorii motivace. Teoretická část se zabývá historií zkoumání motivace a jejími filosofickými aspekty, pojmem motivace a souvislostmi motivace s některými jinými psychickými funkcemi, dále pojmem motivu a tříděním motivů dle různých autorů, hodnotami a jejich tříděním a...

Viz též: podobná jména autorů
2 Hanušová, Iva
1 Hanušová, Iva Bc.
1 Hanušová, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.