Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Detektivní hra s prvky dobrodružství
Garipova, Dinara ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vytvořit detektivní počítačovou hru s prvky dobrodružného žánru, která má hráče hluboce vtáhnout do interaktivního příběhu s využitím mechanik vizuálního románu a hádanek. Hra se skládá z hlavní a vedlejší části, přičemž v té první je hráč prostřednictvím dialogů vtažen do příběhu. Hlavním úkolem hráče je vyřešit záhadu starobylé vesnice pomocí indicií a řešení hádanek. Vedlejší část tvoří čtyři různé minihry (Skládačka, Otevřené bludiště, Najdi dvojici (Pexeso) a Běžec) zaměřené na trénování paměti, logického myšlení a rychlosti reakcí.Výsledná aplikace byla vytvořena pomocí herního vývojového enginu Unity a testována pomocí formulářů Google.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.