Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová opatření výrobců lihovin v souvislosti se změnami na trhu alkoholických nápojů
Francová, Darina
FRANCOVÁ, D. Marketingová opatření výrobců lihovin v souvislosti se změnami na trhu alkoholických nápojů. Diplomová práce. Brno: MENDELU, 2014. Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingových opatření, která by měla výrobcům lihovin pomoci čelit událostem, které je poškozují. Je provedena analýza uskutečněných změn na trhu alkoholických nápojů a jsou identifikovány dopady těchto změn na hospodářskou situaci České republiky. Zjištěn je také dopad uskutečněných změn na činnost a hospodářské výsledky vybraných podniků působících na trhu lihovin. Je srovnána reakce jiných států s reakcí českých státních orgánů na obdobnou situaci na trhu alkoholických nápojů. Je provedeno dotazníkové šetřené zaměřující se na zjištění dopadů metanolové aféry na spotřební chování u obyvatel Olomouckého kraje. Na základě výsledků získaných vyhodnocením dotazníkového šetření a společně s využitím teoretických poznatků je navržena série marketingových opatření určených pro podniky působící na trhu lihovin. Tato opatření jsou založena na krizové komunikaci i na využití propagačních aktivit v období po odeznění krize.

Viz též: podobná jména autorů
2 Francová, D.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.