Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení práce zaměstnanců v podmínkách mateřských škol
Fehérová, Miroslava ; Černíková, Helena (vedoucí práce) ; Hamerníková, Dana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá postupy při hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců a jejich motivací v podmínkách mateřských škol. Přináší informace o tom, jaké podoby a formy hodnocení jsou využívány, které metody hodnocení jsou nejčastěji voleny a jaká kriteria hodnocení vedení škol volí. Sleduje rozdíly v hodnocení pracovního výkonu pedagogů a ostatního personálu. Porovnává, zda se liší postupy hodnocení v jednotřídních mateřských školách a v mateřských školách s větším počtem tříd. Zjišťuje, jaké formy odměn může používat management k motivaci svých zaměstnanců a mimo jiné i možnosti využití benefitů v oblasti školství. Výzkumným šetřením byly ověřovány čtyři předpoklady: 1. Mezi hodnocením zaměstnanců v jednotřídních mateřských školách a hodnocením ve vícetřídních mateřských školách není rozdíl. 2. Většina mateřských škol má zpracovanou formalizovanou podobu hodnocení svých zaměstnanců. 3. Hodnocení zaměstnanců je zaměřeno hlavně na pedagogické pracovníky. 4. Benefity využívané mateřskými školami nemají motivační účinek.
Hodnocení práce zaměstnanců v podmínkách mateřských škol
Fehérová, Miroslava ; Hamerníková, Dana (oponent) ; Černíková, Helena (vedoucí práce)
Závěrečná práce se zabývá postupy při hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců a jejich motivací v podmínkách mateřských škol. Přináší informace o tom, jaké podoby a formy hodnocení jsou využívány, které metody hodnocení jsou nejčastěji voleny a jaká kriteria hodnocení vedení škol volí. Sleduje rozdíly v hodnocení pracovního výkonu pedagogů a ostatního personálu. Porovnává, zda se liší postupy hodnocení v jednotřídních mateřských školách a v mateřských školách s větším počtem tříd. Zjišťuje, jaké formy odměn může používat management k motivaci svých zaměstnanců a mimo jiné i možnosti využití benefitů v oblasti školství. Výzkumným šetřením byly ověřovány čtyři předpoklady: 1. Mezi hodnocením zaměstnanců v jednotřídních mateřských školách a hodnocením ve vícetřídních mateřských školách není rozdíl. 2. Většina mateřských škol má zpracovanou formalizovanou podobu hodnocení svých zaměstnanců. 3. Hodnocení zaměstnanců je zaměřeno hlavně na pedagogické pracovníky. 4. Benefity využívané mateřskými školami nemají motivační účinek.

Viz též: podobná jména autorů
2 Feherová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.