Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Privátní značky v retailu
Dytrtová, Michaela ; Zeman, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu a předvším jakým způsobem jsou tyto značky vnímány spotřebiteli. Konkrétně je soustředěna na privátní značky vybraných maloobchodních řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zhodnotit postavení privátních značek maloobchodních řetězců, z jakého důvodu jsou tyto značky spotřebiteli vyhledávány, popřípadě jaké důvody vedou k jejich odmítání. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a charakteristika sortimentu privátních značek vybraných řetězců. Praktická část obsahuje již samotný výzkum vnímání spotřebitele a také průzkum výrobců, kteří dodávají výrobky privátních značek živočišného původu. Následně jsou uvedena doporučení obchodním řetězcům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.