Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie začlenění naučné stezky do krajiny
Dubová, Soňa
Dubová, S. Studie začlenění naučné stezky do krajiny. Diplomová práce. Lednice: Mendelova univerzita, 2016. Diplomová práce je zaměřena na studii začlenění naučné stezky do krajiny. Cílem je zpracování problematiky parkových lesů a naučných stezek. Po provedeném terénním průzkumu byla navržena trasa naučné stezky a byla vytipována jednotlivá místa vhodná pro zastavení. Obsah jednotlivých výkladových tabulí byl volen s ohledem na umístění tabule a to tak, aby na ní byly informace o skutečnostech, které lze spatřit na daném místě. Také byly navrženy vhodné prvky mobiliáře a herních prvků, které svým charakterem zapadnou do přírodního prostředí modelového území. Součástí práce je projektová dokumentace vegetačních úprav modelového území včetně stanovení rozpočtu vegetačních úprav. Na závěr byla stanovena částka potřebná pro vybudování naučné stezky v modelovém území.
Paměť krajiny
Dubová, Soňa
Dubová, S. Paměť krajiny. Bakalářská práce. Lednice: Mendelova univerzita, 2013. Bakalářská práce se zabývá problematikou paměti krajiny. Ta je utvářena prostřednictvím historických krajinných struktur. Cílem je zjištění existence a stavu historických krajinných struktur v modelovém území. Terénním průzkumem bylo zjištěno, že významné jsou především historické krajinné struktury v podobě protierozních mezí a agrárních teras. Ty totiž určují ráz krajiny modelového území již od středověku. V modelovém území byl evidován výskyt 57 protierozních mezí a osmi agrárních teras. Z toho se protierozních mezí 37 dochovalo, 21 zaniklo a agrárních teras se dochovalo šest a jedna z části. Výsledkem práce je shrnutí jejich významu. Ten je velký a spočívá hlavně v protierozní ochraně a uchování krajinného rázu. V závěru práce je především navrhnuta jejich legislativní ochrana a vznik nových krajinných struktur.

Viz též: podobná jména autorů
1 DUBOVÁ, Stanislava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.