Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing kojenecké výživy - doporučení a realita
Dočkalová, Jitka ; Schneidrová, Dagmar (vedoucí práce)
Téma své diplomové práce Marketing kojenecké výživy - doporučení a realita jsem si vybrala na základě své vlastní zkušenosti s mateřstvím, kojením a marketingem kojenecké výživy. Osobně musím říci, že i přes veškeré lékařské vzdělání, jsem měla zpočátku velký problém s kojením. Nikdy jsem si nemyslela, jak velkou trpělivost a snahu budu muset vynaložit v situaci, která je tak přirozená a zdánlivě jednoduchá. Nemám ani nejmenší pochybnost o tom, že ženy, které jsou méně vzdělané a méně motivované, jsou snadným terčem marketingu kojenecké výživy. Již v porodnici není výjimkou, že se novorozenci dokrmují již v prvních dnech života a ne v lékařsky indikovaných situacích. V poradnách pediatrů a v lékárnách jsou volně k dispozici reklamní letáky, které propagují náhrady mateřského mléka. Pro ženy to může znamená, že náhrada mateřského mléka je něco normálního a pro dítě stejně hodnotného jako kojení. Při pochybnostech, zda mateřské mléko kojenci stačí, je velice důležitá podpora zdravotníků a ostatních zainteresovaných. Pokud tato podpora chybí nebo dokonce lékaři nabídnou matkám vzorky náhrad mateřského mléka, je už jen malý krok k tomu, že se matka rozhodne nekojit. Touto prací bych chtěla poukázat na fakt, že kojení je v naší společnosti stále nahrazováno krmením náhradami mateřského mléka i v případech, kde...
Marketing kojenecké výživy - doporučení a realita
Dočkalová, Jitka ; Schneidrová, Dagmar (vedoucí práce)
Téma své diplomové práce Marketing kojenecké výživy - doporučení a realita jsem si vybrala na základě své vlastní zkušenosti s mateřstvím, kojením a marketingem kojenecké výživy. Osobně musím říci, že i přes veškeré lékařské vzdělání, jsem měla zpočátku velký problém s kojením. Nikdy jsem si nemyslela, jak velkou trpělivost a snahu budu muset vynaložit v situaci, která je tak přirozená a zdánlivě jednoduchá. Nemám ani nejmenší pochybnost o tom, že ženy, které jsou méně vzdělané a méně motivované, jsou snadným terčem marketingu kojenecké výživy. Již v porodnici není výjimkou, že se novorozenci dokrmují již v prvních dnech života a ne v lékařsky indikovaných situacích. V poradnách pediatrů a v lékárnách jsou volně k dispozici reklamní letáky, které propagují náhrady mateřského mléka. Pro ženy to může znamená, že náhrada mateřského mléka je něco normálního a pro dítě stejně hodnotného jako kojení. Při pochybnostech, zda mateřské mléko kojenci stačí, je velice důležitá podpora zdravotníků a ostatních zainteresovaných. Pokud tato podpora chybí nebo dokonce lékaři nabídnou matkám vzorky náhrad mateřského mléka, je už jen malý krok k tomu, že se matka rozhodne nekojit. Touto prací bych chtěla poukázat na fakt, že kojení je v naší společnosti stále nahrazováno krmením náhradami mateřského mléka i v případech, kde...

Viz též: podobná jména autorů
5 Dočkalová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.