Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prodejní strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.
Darebník, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá šířeji pojatou prodejní strategií firmy. Má za cíl představit společnost Jan Becher -- Karlovarská Becherovka, a. s., její fungování v oblastech marketingu, prodeje a exportu, a analyzovat současnou situaci, ve které se firma nachází v kontextu trhu alkoholických nápojů, využívaných distribučních cest a exportního směřování. Práce je strukturována do šesti kapitol. První kapitola představuje firmu a jejího vlastníka - francouzskou skupinu Pernod Ricard. V druhé kapitole je analyzován trh alkoholických nápojů v prostředí České republiky - zmíněny jsou charakteristiky trhu, jeho regulace, jednotlivé kategorie a jejich vývojové trendy. Třetí kapitole je zaměřena na pozici vybraných značek z portfolia distribuovaného zkoumanou společností. Vybrané části marketingové strategie jsou zpracovány ve čtvrté kapitole. Pátá analyzuje prodejní síť společnosti, specifika trhů on-trade a off-trade a podporu obchodních zástupců. V šesté kapitole je představena exportní strategie. Výstupem práce je kritické zhodnocení současné situace a procesů a formulace doporučení, na co by se měla firma zaměřit při tvorbě plánů pro následující roky.
Analýza nákupního chování zákazníků
Darebník, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Nového Města nad Metují a blízkého okolí. Je zaměřena především na nákup potravinářského zboží, část je však věnována i nepotravinářskému sortimentu. První kapitola popisuje maloobchodní vybavenost Nového Města nad Metují. Druhá kapitola stručně charakterizuje současné trendy nákupního chování zákazníků v České republice. Ve třetí kapitole je samotná analýza nákupního chování zpracovaná z dat získaných z dotazníkového šetření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.