Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Chen, Shu ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Dnes v kontextu globalizace a čínské politiky otevřených dveří mnoho různých mezinárodní kosmetických firem vstupuje na čínský trh a firmy mi již existující na čínském trhu se snaží zlepšit svoji pozici a zvýšit své zisky .Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat prostředí čínského kosmetického průmyslu prostřednictvím PEST analýzy a vývoj kosmetického odvětví. Pro podnikání v Číně je nutné zvolit správnou marketingovou strategii kvůli obrovským rozdílům mezi čínskou a západní kulturou.

Viz též: podobná jména autorů
1 Chen, S.C.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.