Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Balážová, Soňa
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na potravinářském trhu retro produktů. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty na trhu potravin v České republice, s ohledem na využití retro marketingu. K naplnění cíle je třeba identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkum. Kvalitativní výzkum je realizován hloubkovými rozhovory (n = 20) a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření (n = 357). Z výsledků vyplývá, že většina českých spotřebitelů pojem retro marketing nezná. Retro produkty nakupuje pouze polovina z nich. Pocity, které u retro produktů prožívají jsou pozitivní, převažuje nostalgie a radost. Nákup retro produktů nejvíce ovlivňuje značka produktu, vzpomínky spotřebitele a kvalita. Spotřebitelé také kladně hodnotí, když firma odkazuje na svoji historii. Také je zaujme reklama směřovaná do minulosti, díky které si zavzpomínají na staré časy. V závěru práce jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty, které vedou ke zvýšení zájmu o retro produkty, přispívají ke zvýšení loajality zákazníků směrem k firmám, což má za následek zvýšení tržeb podnikatelských subjektů.
Obchodná stratégia firmy ABC s.r.o.
Balážová, Soňa
Abstrakt Balážová, Soňa. Obchodní strategie firmy ABC s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem bakalářské práce je navrhnout obchodní strategický plán pro nově otevřenou prodejnu firmy ABC s.r.o.. Práce se skládá ze tří základních částí. Literární rešerše popisuje základní terminologii strategického řízení. V analytické části jsou převedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, které spolu s analýzou zájmových skupin přibližují příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. V návrhové části, která vychází z analytické, jsou na základě faktorů navrženy strategické cíle, které pomohou podniku přiblížit se k jeho cíli. Práci zakončuje diskuse k navrženým cílem a závěr.

Viz též: podobná jména autorů
2 Balážová, Silvia
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.