Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Well-being studentů pedagogických fakult a prevence syndromu vyhoření
Bílková, Nikola ; Frombergerová, Anna (vedoucí práce) ; Rudorfer, Lothar Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou well-beingu vysokoškolských studentů z pedagogických fakult po celé ČR. Cílem teoretické části bylo představení a vymezení konceptu well-beingu z pohledu nejznámějších teorií a popsat co konkrétně definuje well-being vysokoškolských studentů. Pro orientaci bylo stručně popsáno vývojové období, které odpovídá studiu na vysoké škole. Dále se teorie zaměřuje na stresory vysokoškolského studia a na to jaké copingové strategie jsou pro studenty efektivní či nikoli. Praktická část byla provedena kvalitativně. Jejím cílem bylo prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů popsat zkušenost 7 studentů z pedagogických fakult. Data z rozhovorů byla dále analyzována a interpretována pomocí reflexivní tematické analýzy. Výstupem výzkumu jsou 4 nejvýznamnější témata vázané na well-being studentů. Z výzkumu vychází, že motivace a přístup ke studiu jsou stěžejní pro pociťovaný well-being studentů. Také že vztahy a podpora nejvíce pomáhají studentů při cestě studiem. V neposlední řadě, že nejsilnějším stresorem pro studenty je časová náročnost. Z výzkumu vyplývají také doporučení pro univerzity, konkrétně více propagovat své podpůrné služby, s tím že pro nejefektivnější prevenci vyhoření se musí o služby zajímat i sami studenti. KLÍČOVÁ SLOVA Well-being, pozitivní...
Lidská krása v reklamní fotografii
Bílková, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá lidskou krásou v reklamní fotografii. Hlavním cílem je zmapovat vybrané reklamy v médiích, ve kterých jsou zobrazovány retušované a jinak upravené ženy pomocí softwarového programu. Dalším cílem je analyzovat názory pomocí dotazníkového šetření předních českých fotografů a českých zadavatelů reklamy na dané téma lidské krásy v reklamní fotografii. Práce je rozdělena do několika částí. První část představuje základní teoretická východiska z oblasti body image ve spojení s fotografií a z oblasti marketingové komunikace. Další část je věnována reklamním fotografiím v tisku a na internetu. Vybráno je pouze několik případů přehnaných či velmi nepovedených retuší. Podstatou poslední části je vyhodnocení dotazníků a následné vyvození závěru.
Ekonomika sportovní akce
Bílková, Nikola ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Bakalářská práce pojednává o ekonomice sportovní akce. Jsou zde rozebrány výnosy a náklady závodů Czech Truck Prix, dále také externality, které akce přináší.

Viz též: podobná jména autorů
1 BÍLKOVÁ, Nela
1 Bílková, Natálie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.