Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Adam, Denis
Cílem práce je zjistit vliv employer brandingu na hospodářské výsledky stavebních společností na Slovensku, posoudit vnímaní zaměstnavatelských značek, a následně vypracovat návrh doporučení vedoucích k zatraktivnění employer brandu společnosti STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo, s. r. o., který je směřován k možnému posilnění jeho obchodní strategie. V první časti jsou řešená zejména teoretická východiska vztahující se k problematice employer brandingu. V následující části týkající se empirického výzkumu je uskutečněná analýza employer brandu řešené společnosti. Následně je tento porovnaný s konkurencí. Dále byla realizována korelační analýza mezi EBS a výkonnostními indexy stavebních společností a uskutečněný dotazníkový průzkum mezi studenty stavebních oborů na Slovensku, kterého cílem je identifikace důležitosti atributů employer brandu. V části diskuse a návrh doporučení jsou prostřednictvím syntézy dílčích cílů diskutované dosažené výsledky a představený návrh konkrétních doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Adam, D.
2 Adam, Daniel
2 Adam, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.