Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingová strategie GE Money Bank na českém trhu
Švástová, Magda ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza společnosti GE Money Bank na českém trhu a návrh opatření pro odstranění slabých stránek strategie. V teoretické části je popsán koncept strategického řízení a následně jednotlivé složky marketingové strategie. Analytická část následně hodnotí vnější prostředí, ve kterém GE Money Bank působí a popisuje marketingovou strategii GE Money Bank - cíle společnosti, segmentaci a zacílení společnosti, marketingové cíle, firemní identitu, atd. V závěrečné části je strategie hodnocena pomocí SWOT analýzy a jsou navržena řešení pro zmírnění slabých stránek společnosti.
Vstup společnosti GE Money na český trh
Švástová, Magda ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šlapalová, Lucie (oponent)
Práce popisuje vstup společnosti GE Money na český trh a její produktovou nabídku. Odpovídá na otázku, jaký způsob financování automobilu je nejvýhodnější.

Viz též: podobná jména autorů
1 Švástová, Marie
2 Švástová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.