Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS a. s.
Štěpánová, Monika
Bakalářská práce se zaobírá tvorbou marketingové a obchodní strategie pro firmu Delong Instruments a.s. V první části je vypracována literární rešerše, kde se nachází základní pojmy vztahující se ke zvolenému tématu. V další části je zana-lyzováno vnější a vnitřní prostředí pomocí STEPE a 3C analýzy. Byla také použita analýza 4P k prozkoumání vnitřního prostředí. V práci bylo také provedeno do-tazníkové šetření u potenciálních zákazníků podniku Delong Instruments. Na zá-kladě předešlých analýz, dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů s pověřenými zaměstnanci firmy byla sestavena SWOT matice a její další dílčí stra-tegie. Tyto strategie by měli pomoci podniku zlepšit své postavení na trhu.
Sociálně ekologické aspekty pěstování palmy olejné a dovozu palmového oleje do České republiky
Štěpánová, Monika
Bakalářská práce popisuje čeleď Arecaceae a rod Elaeis. Následující kapitoly se zabývají historií distribuce palmového oleje, vhodnými klimatickými podmínkami pro pěstování stromu, získáváním plodů a jejich zpracováním. Část práce se věnuje nejvýznamnějším světovým producentům, vývozcům a dovozcům palmového oleje. Statistiky doplňují grafy a tabulky. V další části je uveden dovoz palmového oleje do České republiky a jsou charakterizováni největší dovozci do překupujících evropských zemí. Na tyto dovozce navazuji v poslední části práce, ve které popisuji ekologické a sociální vlivy pěstování palmy olejné na životní prostředí a obyvatele těchto států.

Viz též: podobná jména autorů
13 ŠTĚPÁNOVÁ, Markéta
20 ŠTĚPÁNOVÁ, Martina
1 ŠTĚPÁNOVÁ, Miluše
1 Štěpánová, M.
8 Štěpánová, Marie
13 Štěpánová, Markéta
2 Štěpánová, Marta
20 Štěpánová, Martina
2 Štěpánová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.