Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace k dálkovým pochodům jako aktivní formě trávení volného času v České republice
ŠÍMOVÁ, Aneta
Diplomová práce se zabývá motivací k dálkovým pochodům jako k formě trávení volného času. Výzkum je proveden pomocí hloubkových nestrukturovaných rozhovorů, kterého se zúčastnilo šest participantů. Podmínkou výběru byla účast alespoň jednou na organizovaném dálkovém pochodu. Cílem bylo zjistit individuální, subjektivní motivy účastníků k dálkovým pochodům, kterých se účastní ve svém volném čase. Dalším výzkumným problémem byla příprava na dálkový pochod a následná rekonvalescence. Na základě jejich výpovědí bylo zjištěno, že důležitým motivem je výzva a zážitek.
Problematika uplatnění speciálního pedagoga na trhu práce
ŠÍMOVÁ, Aneta
Bakalářská práce Problematika uplatnění speciálního pedagoga na trhu práce se zabývá otázkou co musí speciální pedagog, který chce být kvalifikovaným pracovníkem daného oboru, všechno splňovat. Práce se dělí na část teoretickou a empirickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola objasňuje předmět a cíl speciální pedagogiky, její legislativu a uplatnění speciální pedagoga. Druhá kapitola se zabývá kompetencemi speciálního pedagoga a rozvojem těchto kompetencí. Poslední třetí kapitola pojednává o supervizi, která je důležitou součástí prevence syndromu vyhoření. V empirické části bakalářské práce je uvedeno, jaké cíle byly zvoleny a výzkumné otázky. Dále zde nalezneme popis použité metody výzkumu, kterou byly polostrukturované rozhovory. Hlavními cíli této práce bylo zjistit profilaci speciálního pedagoga v reálném pracovním prostředí, zmapovat postoj k profesnímu sebevzdělávání a taktéž zmapovat požadavky vedoucího managementu na speciálního pedagoga na svém pracovišti. V rámci rozhovorů byli osloveni probandi, kteří jsou na vedoucí pozici speciálních pedagogů a samotných speciálních pedagogů na Strakonicku. Dozvídáme se zde, co všechno má speciální pedagog splňovat, od charakterových vlastností až po vzdělávání. Najdeme zde různé shody a neshody mezi probandy v názoru na zaměstnávání nedávných absolventů, možnosti rozvoje dovedností, sebereflexe a sebepoznání. Důraz je kladen na důležitost různých schopností a dovedností, kterými má speciální pedagog disponovat.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠÍMOVÁ, Adéla
4 ŠÍMOVÁ, Alena
4 Šímová, Alena
4 Šímová, Alice
1 Šímová, Alžběta
1 Šímová, Anežka
1 Šímová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.