Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí91 - 91  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová koncepce florbalové značky
Veselý, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jírů, Pavel (oponent)
Hlavní náplní práce je analýza současného postavení florbalové značky Canadien na českém trhu a na základě výsledků analýz návrh kroků ke zlepšení marketingové koncepce společnosti Charlies and Co., s.r.o. (výhradního distributora značky Canadien v ČR) pro následující období. Teoretická část práce shrnuje poznatky o pojetí marketingu v oblasti sportu, modelu řízeného marketingu ve sportu a základních marketingových nástrojích v této oblasti. Praktická část nejprve analyzuje a segmentuje český florbalový trh a prezentuje výsledky provedeného marketingového výzkumu zaměřeného na hodnocení jednotlivých florbalových značek dle několika kritérií. Nejdůležitější poznatky o trhu a značce následně shrnuje analýza Swot. Závěr práce je věnován návrhu vhodné budoucí strategie značky Canadien a konkrétních kroků pro jednotlivé nástroje marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí91 - 91  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Veselý, Patrik
19 Veselý, Pavel
47 Veselý, Petr
8 Veselý, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.