Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Utváření identity u dvojčat
Mudrová, Alena ; Nováková, Ivana (vedoucí práce) ; Cintlová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním identity u jednovaječných a dvojvaječných dvojčat ve věkovém rozmezí od osmnácti do dvaceti pěti let. V teoretické části se text zabývá definováním pojmu identita a jejího postupného vývoje. Dále se text zabývá základním rozdělením dvojčat, jejich biologickým vznikem, výchovnými přístupy a historickým postavením ve společnosti. V praktické části práce zachycuje poznatky z kvalitativního výzkumu, který byl prováděn pomocí polostrukturovaných rozhovorů s deseti respondenty, kteří jsou jednovaječná nebo dvojvaječná dvojčata. Otázky výzkumu jsou zaměřeny na oblasti, které ovlivňují tvorbu identity jako je rodina, výchova, vzájemný vztah dvojčat, dále na popis života dvojčete v praktickém životě. Mým cílem bylo popsat společné rysy identity jednovaječných a dvojvaječných dvojčat.
Syndrom vyhoření u pracovníků v zařízeních pro seniory
Šebková, Štěpánka ; Nováková, Ivana (vedoucí práce) ; Cintlová, Jitka (oponent)
1 Anotace Diplomová práce je zaměřena na problematiku syndromu vyhoření a supervize, jakožto formy jeho prevence. Téma je zaměřeno na pracovníky, kteří se věnují seniorům trpících demencí v zařízeních denního stacionáře. Práce je dělena na dvě části. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů týkajících se syndromu vyhoření, demence, denního stacionáře a supervize. Výsledky praktické části vychází z výzkumných metod, konkrétně vlastního dotazníku, a již vypracovaného dotazníku Ch. Maslachové a Ayali Pinesové "Tedium Measure". Diplomovou práci jsem dále rozšířila o rozhovor s vybraným odborníkem. Formou otevřených otázek se dotýkám oblasti supervize a syndromu vyhoření z praktického pohledu a zkušeností. Základním cílem práce je přispět k prevenci syndromu vyhoření, a také zmapovat, zda je supervize v zařízeních denního stacionáře využívána a přispívá k předcházení syndromu vyhoření.
Nácvik sociálně komunikačních dovedností pro děti s poruchou autistického spektra
Straussová, Klára ; Nováková, Ivana (vedoucí práce) ; Cintlová, Jitka (oponent)
Na skupinovém nácviku sociálně komunikačních dovedností pracují s dětmi s poruchou autistického spektra (PAS) na dovednostech, ve kterých tyto děti selhávají. V této práci jsou uvedeny problémové oblasti, popsány důvody vedoucí k selhání v nich a metodicky jsou rozpracovány způsoby práce při skupinových nácvicích. Práce je členěna na dva velké oddíly, teoretickou a praktickou část. V té teoretické je stručně popsána diagnostika PAS, terapeutické směry související s tématem této práce. Popsána je metodika skupinových nácviků a nakonec jsou rozebrány jednotlivé dovednosti, které jsou stěžejní pro skupinové nácviky a které jsou dále rozpracovány v praktické části. Ta zkoumá, jaký vliv má popisovaná metodika na děti a sledovány jsou vývojové posuny v jednotlivých oblastech. Největších výsledků dosahují děti v kooperaci, komunikaci a rozumění emocím. V závěru je shrnuto vše podstatné z této bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.