Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarový analyzátor zvukových efektů
Frenštátský, Petr ; Sysel, Petr (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Ke zjišťování kvalitivních parametrů zvukových zařízení je stále více využíván stolní počítač, ve kterém díky rozvoji číslicového zpracování signálů je umožněna implementace analýz. Mezi ně patří zjišťování kmitočtové a převodní charakteristiky, parametrů zkreslení (THD, THD+N, WHD, SINAD), míry přeslechů a odstupu signálu od šumu. V práci je vytvořena aplikace, která umužňuje zjišťovat kvalitativní parametry hardwarových zvukových zařízení, které jsou propojeny se zvukovou kartou. Ta využívá pro efektivní komunikaci se stolním počítačem technologii ASIO. Aplikace také umožňuje měřit parametry zvukových zařízení, které jsou implementovány pomocí technologie VST. Aplikace je vyvíjena v jazyce C++. Implementace vychází doporučení AES17.
Vytvoření podpůrných výukových prostředků pro kurz Moderní počítačová grafika
Silber, Marek ; Frenštátský, Petr (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Práce je rozdělena do dvou částí, kde první část se zabývá přehledem výuky a práce v 3D softwaru na českých univerzitách včetně srovnání jednotlivých programů. Popisem historie programu Blender, který byl vybrán pro podporu výuky předmětu Moderní počítačová grafika. V druhé části práce, která je více prakticky zaměřená je popsané základní ovládání programu od prvního spuštění a orientaci v jednotlivých sekcích programu a nastavení pracovního prostředí pro samostatnou práci. V práci jsou popsány základní transformační příkazy změny polohy, rotace a změnu měřítka objektů a editační příkazy jako je kopírování, mazání, skrývání a duplikace jednotlivých objektů včetně jejich teoretických popisů. Na transformační příkazy objektů navazuje práce se světlem včetně praktických ukázek jednotlivých druhů osvětlení. V posledních dvou kapitolách je popsána práce s materiály a texturami. Cílem této práce je popsat začátečníkům programu Blender orientaci v programu a elementární práci s objekty a přiřazení jednotlivých materiálů a textur jednotlivým objektům a jejich nasvícení ve scéně.
Vytvoření 3D modelů a návodů pro počítačové cvičení kurzu Moderní počítačová grafika
Gros, Jan ; Frenštátský, Petr (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je seznámit se s problematikou vyučovanou v kurzu MGMP a vytvořit návody a 3D modely v programu Blender pro počítačové cvičení kurzu MGMP. První část je věnována některým podobným kurzům vyučovaným na vysokých školách v České republice. Další části se zabývají metodou Catmull-Clark dělení povrchů, problematikou mapování textur, problematikou křivek a animace objektů s použitím křivek. Poslední část je o stínování 3D modelů a jednotlivých metodách, které byly vyvinuty a jsou používány dodnes. Výstupem práce jsou výuková videa a modely pro kurz MGMP, zabývající se jednotlivými částmi diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.