Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza současného stavu motivace studentů oboru Informační studia a knihovnictví pro práci v informační sféře
Procházková, Kateřina ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Slámová, Hana (oponent)
Bakalářská práce popisuje současný stav motivace informačních pracovníků Národní knihovny a České televize. Je rozdělena na část výkladovou a část popisující provedený kvalitativní výzkum. Výkladová část je zaměřena na popis vzniku samotné motivace, charakteristiku odborných termínů, dále potom vznik hodnot ve vztahu k vykonávané profesi a proces výkonové motivace. Tato část je zakončena kapitolou charakterizující hodnocení lidí na pracovišti související s nejdůležitějšími faktory lidské osobnosti, jež mají vliv na úspěšný pracovní výkon. Část popisující provedený kvalitativní výzkum je tvořena polostrukturovanými rozhovory se zaměstnanci Národní knihovny a České televize, které byly následně zanalyzovány takovým způsobem, aby korespondovaly s výkladovou částí.
Teleworking a informační pracovníci
Nývlt, Václav ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Slámová, Hana (oponent)
Práce pojednává o pracovní metodě nazývané teleworking a jejímu možnému uplatnění v informační a knihovnické oblasti. V první kapitole se autor zabývá vymezením pojmu teleworking, jeho charakteristikou a definicí. Ve druhé kapitole je pojednáno o vzniku, vývoji a historickém pozadí teleworkingu. Ve třetí kapitole uvedeno, pro které knihovnické pracovní pozice je teleworking vhodný a čtvrtá kapitola je věnována možnostem využívání teleworkingu v informačním sektoru. Pátá a šestá kapitola představuje průzkum využití distanční metody práce v českých, respektive zahraničních knihovnách, sedmá kapitola prezentuje výsledky průzkumu "Využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci v roce 2006", konkrétně kapitoly týkající se nasycení české společnosti výpočetní technikou, připojením k internetu a znalostmi práce s nimi. V dalších kapitolách jsou řešeny aspekty teleworkingu týkající se zaměstnavatelů a také legislativní podchycení této metody v Zákoníku práce. Velký prostor je pak věnován aspektům distanční metody práce ve vztahu k zaměstnancům - jaká úskalí je čekají při práci doma, jak se s nimi vypořádat a naopak jaké benefity práce mimo budovu zaměstnavatele přináší. Poslední kapitola je věnována potřebnému technickému zázemí teleworkingu.
Analýza internetové komunikace na portálu Centrum.cz
Šílová, Kateřina ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Julišová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce "Analýza internetové komunikace na portálu Centrum.cz" poskytuje přehled o současné komunikaci na významném českém internetovém portálu, potažmo komunikaci v českém internetovém prostředí. Věnuje se vymezení pojmu komunikace a jejímu rozdělení, ve stručnosti se zabývá historií Internetu a vznikem portálů. Práce je členěna na čtyři logické celky. Prvním je "Vznik Internetu a Internet jako komunikační prostředek", který pojednává o způsobech komunikace a jaké komunikační služby Internet nabízí, "Rozdíly ve způsobech využívání Internetu podle věku uživatele", zabývající se sedmi věkovými kategoriemi a nejvyužívanějšími službami Centra.cz , "Časové vymezení používání komunikačních nástrojů" poukazuje na internetovou aktivitu uživatelů a na jejich čas trávený měsíčně/týdně/denně na Internetu, "Použití jazykových prostředků a netiquetta" se zaměřuje na jazykové prostředky používaných jak při psaní e-mailů, tak ve webových fórech či diskuzích. Pro větší přehlednost a komplexnost je text doplněn grafy. V práci použitá data vycházejí ze situace z roku 2006.
Komunikace mezi knihovníky a čtenáři v Knihovně Jiřího Mahena v Brně - návrh kodexu pro zaměstnance
Huňková, Eva ; Slámová, Hana (vedoucí práce) ; Fonferová, Ľudmila (oponent)
Bakalářská práce popisuje základní komunikační situace mezi knihovníkem a čtenářem. Při tvorbě bakalářské práce byl proveden průzkum pomocí dotazníků v Knihovně Jiřího Mahena v Brně pro zmapování úrovně komunikace čtenářů a knihovníků a pro zmapování komunikačních schopností zaměstnanců. Práce má šest stěžejních kapitol. První část podává základní informace o Knihovně Jiřího Mahena v Brně a jejích přidružených střediscích. Druhá kapitola se zabývá teorií komunikace. Její důležitou součástí je pojednání o rétorice, které je úzce propojeno se třetí částí práce popisující klasické formy komunikace, které probíhají v knihovně mezi čtenářem a knihovníkem. Další dvě kapitoly jsou věnovány výsledkům vlastního dotazníkového šetření zacíleného na zmapování úrovně komunikace v Knihovně Jiřího Mahena v Brně. Poslední kapitola přináší návrh Etického kodexe pro zaměstnance Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Příloha bakalářské práce potom obsahuje oba typy použitých dotazníků (pro čtenáře i zaměstnance). Text bakalářské práce může posloužit jako soubor doporučení pro knihovníky nebo jako návod pro průzkum spokojenosti uživatelů knihovny. Při tvorbě práce bylo užito informací čerpaných zejména z odborné literatury, dále z www stránek Knihovny Jiřího Mahena v Brně (www.kjm.cz), z propagačních materiálů Knihovny Jiřího Mahena v...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Fonferová, Ľudmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.