Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí28 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenceschopnost českého designu
Petrák, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s pojmem design, jeho vývojem a různými kategoriemi. Dále přibližuje využití designu jako důležitého marketingového nástroje a jeho implementaci v rámci konkurenční strategie modrého oceanu. V praktické části je nastíněna nejprve konkrétní aplikace společnosti Apple computer. Část "Český design" je věnována konkrétním úspěšným spolupracím designérů a českých firem jako jsou Linet, Mattoni, Pivovary Staropramen a další. Na závěr práce nastínňuje proces založení designové značky KATARZE a přínos z její prezetance na akci Designblok.
Srovnání vnímání obchodní značky studenty různých vysokých škol
Petrák, Jiří ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce srovnává názory studentů pražských vysokých škol na společnost IKEA - mezinárodní maloobchod s domácím bytovým zařízením. Jedná se studenty těchto škol: Vysoká škola ekonomická, Fakulta akademie múzických umění, Vysoká škola umělecko-průmyslová a Fakulta stavební ČVUT. Výzkum probíhal formou osobního dotazování v prosinci 2006.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí28 - 31  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Petrák, J.
1 Petrák, Jakub
6 Petrák, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.